wtorek, 12 marca 2013

Ohayo !~

Zawsze miałam problem z pisaniem powitań, więc mam nadzieję, że podołam temu zadaniu ;-P Ech, no to zaczynamy...

Mam naście lat i obsesję na punktcie Fairy Tail ( tak, moi kompani z klasy! Kolejna chińska bajeczka!! ). Postanowiłam, więc napisać do tego anime fanfick. W zeszycie zaczęłam już 4 rozdział. Dużo...

Mi się fabuła podoba i mam nadzieję, że piszę językiem zarówno przystępnym jak i  nie amatorskim, a dialogi wypadają wiarygodnie i przestrzegam cech charakteru.

Cóż to by było na tyle. Za bardzo się z tym powitaniem nie rozpisałam, ale gwarantuję, że rozdziały będą długie! Pierwszy mam już napisany, więc zależy tylko, czy będzie mi się chciało przepisać go na komputer...

Dewa  Matta^^

Hiro Mashima, Fairy Tail, Fairy Tail Illustrations: Fantasia, Juvia Loxar, Charle

3 komentarze:

  1. Ojejeejej ! Czekam z niecierpliwością. Będę komciać i czytać.... Jestem taka ciekawa, że nie wiem! Masz GG? Mogłybyśmy pogadać. Będę komentować i czytać regularnie! Do następnego posta...
    ~~Twój Pluszak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezus Maria! Ty dobry człowieku! A ja już myślałam, że nikt tego nie czyta! Po prostu... Ty mój aniele! GG nie mam, choć prosiłam ojca , by mi założył... Ech, rodzice to potrafią być bez serca T_T Rozdzał nr 1 postaram się dodać szybko, tylko te przepisywanie na kompa... Kaszana, nic więcej! Jakiś fragment już na twardym dysku jest tylko nie za duży. Holender!

      Usuń
  2. Już biorę się za czytanie kochana :)
    Trzymajta sie i buźka

    OdpowiedzUsuń